Friday, June 17, 2011

Anak Puting Beliung Di Mersing

Assalamualaikum dan salam hari minggu..

hari ni saya berada di office utk menyiapkan kerja2 yang perlu disiapkan utk dihntar minggu depan... dan mencuri sedikit masa utk update blog!!!! hehehe...

dan pada pagi ini, saya sedikit terkejut kerana tiba2 gigi saya sakit... hadui... tahan jelah.. sabow jelah yerk.... al-maklumlah, dah lama gigi x sakit.. bila dah sakit, haru jadinya.. :)

mengenai tajuk post sy kali ini mngenai anak puting beliung di Mersing!! yaaa... mersing tempat kelahiran saya... minggu lepas baru je balik mersing jenguk2 kampung yg dah nak 2 bulan x jenguk tue... dan sempat jugaklah g kenduri sepupu kawen...

sambung dgn tajuk diatas, puting beliung ini berlaku pada petang jumaat yg bertarikh 17 Jun 2011 di Pantai Mersing.. Alhamdulillah, puting beliung itu tidak smpai ke darat dan tidak memberi impak kepada orang awam...

difahamkan puting beliung itu hanya berlaku dalam beberapa minit sahaja.. Alhamdulillah, tidak ada apa2 yg buruk berlaku..

Apa yang berlaku ini diharapkan umat Islam di mersing ini mengambil kejadian ini sebagai satu amaran dan petunjuk dari Allah agar kita tidak terus hanyut dengan perkara yang membawa kemurkaan Allah swt hendaknya..


disini disertakan video yang telah dirakamkan diperkarangan Masjid Jamek Mersing, mungkin Imam Masjid yang rakam kot... hehehe :)




ok lah...
saya choww dlu... nak wat keje.. sambil menahan sakit gigi nie...
Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment